Morar și Tatulici, doi băieți de aur

Azi am făcut mișto de Morar și i-am spus că m-a sunat Vîntu să-mi comunice, pe un ton tăios, că daunele de imagine provocate de vacanța noastră pe banii RMGC sînt prea mari: pînă și Cristorian a scris un text pe tema asta! Și că, deci, trebuie să returnăm costul excursiei, din propriile buzunare, ca pedeapsă, ca să salvăm Cațavencu de la faliment. În două ore, cît a trecut de cînd i-am spus asta, a reușit deja să se împace cu Tatulici – pe care-l ura de moarte – și acum îl lingușește într-un colț, în șoaptă. Nu răzbat pînă la noi decît fragmente din limbile lui: “nu se poate”, “spune-i tu lui Sorin”, “biet jurnalist cultural crescut la o revistă studențească comunistă”, “fac orice”, “Mișule, știi că tot timpul te-am admirat”.

Revenim!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu